zondag 29 januari 2012

Disney en nieuwe bedeltjes

Na een inspectie door mijn materiaal vond ik Disney stickers waar ik tot nu toe nog niets mee had gedaan. Zonde, want ze zijn ontzettend leuk en schattig en dus goed te gebruiken voor de geboorte van een kleine of voor een verjaardag van een kind.
Ik heb er de volgende twee kaarten mee gemaakt:


De kaart met Knorretje heb ik gemaakt in opdracht,
de kaart met Winnie the Pooh komt in de Creatiewinkel.

Ik heb vandaag ook een aantal bedeltjes in de Noordwijkse knutselwinkel gekocht. Via internet heb ik ook nog een aantal bedels gekocht van een vlinder, een bloem, een speen en een babyfles. Met een lintje door het gaatje zijn ze een leuke versiering voor op een kaart.



2 opmerkingen:

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!