woensdag 29 februari 2012

Nieuwe spullen

Oke, het begint een beetje uit de hand te lopen met de aankoop van nieuwe spullen. Zo op zijn tijd nieuwe spulletjes kopen is natuurlijk leuk (en nodig ;) ), maar ik heb me nu drie keer vlak achter elkaar flink misdragen. Voor de niet-knutselaars onder ons: knutselen lijkt misschien een goedkope hobby, maar helaas... er is zoveel leuks en nieuwe spullen zijn niet altijd even goedkoop. Afhankelijk wat voor spullen je koopt en in welke winkel natuurlijk. Zo heb ik gisteren de Kruidvat leeggeroofd van hun collectie knutselspullen: glittersteentjes, bloemtjes, papierblock, brads, decoratielint en een stempelset. Bij de Kruidvat zijn de spullen tegen een mooi prijsje te koop.

Daarnaast had ik al een pre-order gedaan voor nieuwe spullen van Eline Pellinkhof. Deze spullen zijn vandaag binnen gekomen en oh oh, wat zijn ze leuk! De hele nieuwe baby-serie vind ik zo leuk. Doordat de kleuren deze keer uni-seks zijn, zullen het uiteindelijk ook heel andere kaarten worden dan mijn eerder gemaakte kaarten. Geen blauw en roze dit keer. :) Ik heb het paperblock, twee knipvellen, twee creatables en drie clear-stamp vellen gekocht (samen met mijn moeder). En het envelopje met kaartje voor de Cuttlebug!

Romantic Nursery, Knipvel 1 en 2 (Eline Pellinkhof)

Clear Stamp - Eline's Babies en Romantic Nursery Paperblock
 Clear Stamps: Eline's Vintage en Eline babies vlaggetjes

  Creatables: wandelwagen en baby tekst

  Craftable envelopje en Vintage lint

En alsof mijn bankrekening niet al genoeg geplunderd was, ging ik vandaag ook nog even langs de knutselwinkel vlak bij mijn werk om mijn bestelde bedels op te halen. Natuurlijk kan ik daar niet weg zonder even rond te snuffelen. Toen de verkoopster mij het nieuwe materiaal van Forever Friends liet zien (daar heb ik een zwak voor), bleek het ook nog eens een baby-thema te hebben. Je begrijpt... dat kon ik met geen mogelijkheid laten liggen. Dus: knipvellen, uitdruk-vellen en een paperblock in het mandje. Meteen nog even wat roosjes van Marianne Design: die gebruik ik veel en die schijnen nu niet meer gemaakt te worden. Even inslaan dus. Als laatste nog wat stevig papier en toen was de koek op.

 Forever Friends, uitdrukvellen en paperblock

 Roosjes, links de 'oude', rechts de 'nieuwe'.

 Bedels: bloem, speen, fles. Van het hartje en de vlinder heb ik geen goed plaatje.

Ik ben als een kind zo blij met al mn nieuwe materiaal!

2 opmerkingen:

  1. Dat je blij bent met al die nieuwe leuke spulletjes snap ik zeker !!! Maar au... op je bankrekening....ook dat snap ik maar al te goed :-) . Ik zag ook de kruidvatfolder, en wat een mooie spulletjes stonden daar in zeg, kan me voorstellen dat iedere hobbyist als de wiedeweerga alles in zou gaan slaan (ik heb me in kunnen houden hahaha...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik was ook niet de enige in de Kruidvat. Maar wel een van de eersten, want er lag nog een hoop (ik ging meteen dinsdag, de eerste dag van de actie). Goed dat jij wel weerstand hebt kunnen bieden tegen de actie. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!