zondag 18 maart 2012

Verhuisd

Vandaag eens een kaart voor een gelegenheid die nog niet tussen het aanbod van mijn kaarten stond: een verhuizing. Mijn moeder had een hele leuke kaart gemaakt met onderstaande huisjes (Marianne Design - creatable Amsterdam) . Ik heb haar inspiratie voor het gebruik van de huisjes even gepikt en er vervolgens een eigen draai aan gegeven. Ik heb de kaart bewust wat algemeen gehouden, zodat de kaart te gebruiken is voor iedere verhuizer: een student op kamers, een zelfstandige verhuizer, samenwonen etc. Ik ook blij: meteen een leuke gelegenheid om mijn nieuwe sleutel-bedel te gebruiken!



Geinteresseerd in dit kaartje of nieuwsgierig naar mijn overige aanbod?
Neem eens een kijkje in mijn Creatiewinkel.

3 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk !!!! Ik heb de huisjes zelf niet, ik had daar eigenlijk helemaal geen "klik" mee, dit is SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik eigenlijk ook niet, maar mijn tante wel en die had en een hele hoop voor mijn moeder uitgesneden. Toen mijn moeder er dus een kaartje mee had gemaakt, zag ik pas de mogelijkheden er van. Ik was zelf ook verbaasd wat voor een leuk resultaat het gaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met jullie eens, toch wel gaaf die huisjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!