dinsdag 17 april 2012

Forever Special

Zondag 13 mei is het moederdag, een mooie dag om je moeder eens (extra) te laten weten hoe blij je met haar bent. Ik heb voor die gelegenheid vandaag twee kaarten gemaakt, alhoewel de kaarten natuurlijk ook prima gebruikt kunnen worden om iemand anders dan je moeder te vertellen dat je blij met hem of haar bent. De kaarten hebben hier en daar wat glimmende goud-accenten, maar dit is altijd zo lastig op de foto te krijgen. Je ziet het slechts op een aantal plekken glimmen op de foto's, op andere plekken is het juist weer heel donker uitgevallen. 

Een bosje bloemen voor jou!

 Detail van de kaart.

De tweede kaart heeft dezelfde tekst, maar een heel andere opzet.
De mal van het hartje is van Nellie Snellen.



 Heb jij al een idee wat je met moederdag gaat geven of doen? Of doe jij daar niet aan? Ik moet in het geniep een kaartje zien te knutselen (mijn knutseltafel staat bij mijn ouders thuis, mijn moeder en ik knutselen vaak samen)!

Interesse in een van deze kaarten? Neem een kijkje in de Creatiewinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!