dinsdag 24 april 2012

Paperclip baby's

Vandaag weer drie babykaarten. Dit keer geen uniseks-versies, maar weer 'gewoon' een roze en een blauwe versie. Het zijn weer dezelfde kaarten - soms wel zo makkelijk - maar dan in een ander kleurtje.

 De baby-stempel en de paperclips-creatable komen allebei uit de collectie
van Eline Pellinkhof. Het papier komt uit een papier block van Forever Friends.

De stempels (is er iemand die ze niet schattig vindt?!) heb ik
ingekleurd met markers van Nellie Snellen.

Dit keer geen echt stikrandje van draad, maar een stempel-stikrandje.

Nou baby's... kom maar op! Mijn kaartencollectie is er klaar voor!
Beide kaarten komen in de Creatiewinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!