dinsdag 24 april 2012

Pink Baby

Zoals ik al zei in mijn vorige blog: kom maar op met die babyboom!
In deze blog vind je mijn laatste geboortekaart van vandaag.

Ik heb veel laagjes papier over elkaar gebruikt, ze komen uit
verschillende paperblock van Forever Friends.

Een stempel (ingekleurd met markers) en een creatable en post-stempel
uit de baby serie van Eline Pellinkhof.

Knallend roze strik erbij om het geheel af te maken.

Morgen weer een nieuwe dag...
wie weet met nog meer baby-kaarten-nieuws!

Kijk voor mijn huidige aanbod kaarten voor de verkoop in de Creatiewinkel!


4 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn weer TE leuk :-) laten we zondag maar babykaarten gaan maken, daar leer jij mij de fijne kneepjes van....en ik ga je trucjes met inkleuren van stempels, en het gebruik van stempels op diverse soorten dessinpapier leren....deal ?! (en nog bedankt voor vanmorgen :-), redster in nood)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Dat klinkt als een goede deal! Mijn moeder is de laatste tijd ook in de weer met baby kaarten, dus dat wordt leuk. Ik zie je denk zondag pas weer, ik heb morgen ochtend (ook) een afspraak dus kan niet sporten. Of misschien treffen we elkaar nog onverwachts zoals vandaag haha. (Graag gedaan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een paar dagen afwezigheid had ik weer wat blogs te lezen en te bekijken op je site. Je hebt weer erg leuke kaartjes gemaakt. Vooral de babykaartjes zijn weer goed gelukt. Vooral dit kaartje vind ik erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je weer ff komt snuffelen, je had inderdaad wat in te halen wat tijdens jouw tripje heb ik lekker doorgeknutseld. Dank je! :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!