maandag 18 juni 2012

Baby-kaarten Recept - Nieuw in de Creatiewinkel

Men neme, naast de gebruikelijke knutsel-tools:
- een witte kaart van 13,5 x 27 cm
- negen blauwe en/of roze vierkantjes (met verschillende opdruk) van 4x4 cm
- een baby-stempelset van Eline Pellinkhof
- een zwarte fineliner (Distress Marker in mijn geval)
- zwarte stempel inkt

Na enig snij-, stempel-, teken- en plakwerk, is dit het resultaat:

 Ik heb mezelf aangeleerd: als een kaart me bevalt, maak ik hem gewoon nogmaals in een andere kleur. Het is een hele simpele kaart, maar ik vind het resultaat erg leuk!

 Alle stempels op de kaart komen uit de stempelcollectie van Eline.

 De vlakken met een stempel er op, heb ik verhoogd met foam.

Baby-kaarten maak ik "af" door de envelop te voorzien van deze leuke stempel.

Zo gek, ik was bezig met een andere opzet. Ik had zelfs baby-plaatjes gekleurd met mijn nieuwe Distress Markers en was al bezig met het bij elkaar zoeken van papier en accesoires. En opeens, kwam dit in me op. Ik wilde geen gekleurde baby's, maar 'kale' baby's op papier met een gezellig patroontje. Dus alles ging aan de kant, want het spontane idee wilde ik direct uitwerken. Toch leuk hoe dat gaat af en toe. Allebei de kaarten komen in de Creatiewinkel.

Wat vind jij van het 'recept'?

Kijk in de Creatiewinkel voor mijn actuele aanbod van kaarten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!