vrijdag 15 juni 2012

Happy Birthday to Ramona

Hieperdepiep, hoera! Mijn kleine grote zusje is vandaag 23 jaar geworden! Ze heeft me een tijdje terug heel tactisch laten weten welk materiaal ik zou moeten gebruiken voor haar kaart. Haar keuze viel op een papier met roze en paarse vlinders, stoer blauw-wit papier en ook nog eens op fleurig groenachtig papier (oftewel: een combinatie van al mijn mooie papieren haha). Zoals je begrijpt: ik heb toch maar mijn eigen plan getrokken. Maar ik vermoed dat ze de kaart die ik nu heb gemaakt ook wel kan waarderen. We lijken qua uiterlijk veel op elkaar, maar onze vrije tijd vullen we op onze eigen manier in. Maar op een kaart komt 't allebei samen. :)


Gefeliciteerd zusje! Kus!


PS. Myriam, leuk dat je mijn volger bent geworden! ^^

1 opmerking:

  1. Ik was (en ben) er erg blij mee! Bedankt voor deze mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!