zaterdag 9 juni 2012

Nieuwe Spullen

Ik hou er van om nieuwe spulletjes te kopen om te knutselen! Helaas is dat mijn loon het niet toestaat om wekelijks de knutselwinkels te plunteren... anders had ik dat maar al te graag gedaan. Maar goed, soms kan en mag het weer! En ik heb ein-de-lijk... *trommelgeroffel* Distress Markers! Whiehoe! In eerdere blogs schreef ik al dat ik graag markers wil om stempels in te kleuren. Ik heb toen samen met mijn moeder een aantal markers van Nellie Snellen gekocht, maar die doen toch niet helemaal wat we ermee willen doen. En toen de prijs van een kaartenchallenge voor een megaset Flexmarkers aan mijn neus voorbij ging, moest ik toch maar zelf nieuwe markers kopen. Copics en Flexmarkers vind ik te duur, maar toen kwam opeens een filmpje van Tim Holtz aan mijn oog voorbij... verliefd! Bij Doeading vond ik vervolgens een gehele set met mooie markers tegen een redelijk betaalbare prijs, dus die bezitten mijn moeder en ik nu! Blijblijblij! Flink oefenen dus om hier mooie dingen mee te maken!
37 distress markers!

Erg leuk dat de Xenos ook zoveel leuke spullen heeft om kaarten op te vrolijken.
De kleine hartjes en sterretjes komen daar vandaan. De grotere houten figuren
komen bij de Kunstenarij (Noordwijk) vandaan. Kijk de schattige Bambi dan,
die kon ik uiteraard niet laten liggen.

Verder heb ik nog wat papier gekocht, waaronder een extra block van Authentique.
'Loyal' en 'Journey' staan hoog op mijn verlanglijstje, maar die waren op het moment van bestellen helaas niet beschikbaar bij Doeading. Gelukkig wel 'Genuine', die was in de aanbieding! In plaats van 7,95 kostte het blok nu 4,95! Kijk, daar hou ik van! Mijn huidige block is nog niet verbruikt, maar van dit mooie papier krijg ik toch geen genoeg.

Morgen eerst even fanatiek doen in de sportschool, daarna weer lekker ontspannen op mijn knutselplek! En ik vermoed... dat er wel weer wat nieuwe kaartjes tevoorschijn komen op mijn blog.

Ps. Ik heb even ge-Tou-Tubed op filmpjes over de Distress Markers...
ik ben zo verliefd op het resultaat! Flink oefenen dus, het lijkt me prachtig als ik dit soort resultaten ook kan toevoegen aan mijn kaarten! Een aantal voorbeelden:

http://youtu.be/2hdyW2ikMKA

http://youtu.be/B_5AdKToHsA

http://youtu.be/kPWRXKrTeEE

http://youtu.be/PHeMexZwEcY

Zijn er meer mensen met deze prachtige stiften?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda

    Wat heb jij heerlijk geshopt, ik ben wel benieuwd straks naar je ingekleurde stempels maar dat komt helemaal goed.
    Mooi kaartje heb je gemaakt voor je oma.
    Jammer dat nederland verloren heeft maar hopelijk halen ze de volgende ronde.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word altijd zo vrolijk van nieuwe spullen! Ik ben ook heel benieuwd hoe het kleuren me af gaat. Zojuist heb ik een aantal filmpjes toegevoegd van de mogelijkheden van deze markers... wow!

    Tjsa, aan de supporters heeft het niet gelegen, heel veel mensen waren flink uitgedost om Nederland aan te moedigen. Nu heel, heel hard duimen dat we de volgende ronden gaan halen inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!