zondag 1 juli 2012

CAS - Hartelijk Gefeliciteerd

Weer een Clean And Simpel (oftewel: CAS) kaartje. Ik heb pas allerlei kaarten voor een verjaardag toegevoegd aan de Creatiewinkel, maar ik moet voor mezelf ook hoognodig weer een voorraadje maken om kaarten te kunnen versturen. Vandaag een kaartje, geinspireerd op een skets van de weblog Clean And Simple Stamping. Meteen maar weer in twee kleuren gemaakt, altijd handig!



Gebruikte materialen:
- Papier groene kaart: Forever Friends
- Papier blauwe kaart: Papermania
- Bruin kraftpapier: Boekenvoordeel
- Balonnen: pons
- Tekst: onbekende stempelset

1 opmerking:

  1. Mooie strakke kaartjes! Leuk die vierkantjes met de fishtailstrip erop. Ook je kaartje hieronder vind ik heel mooi. Hou wel van die natuurtinten.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!