vrijdag 20 juli 2012

Drie maal Authentique

Ik had nog wat sketches liggen die ik graag wilde maken. Het papier van Authentique vond ik heel toepasselijk bij alle drie de kaarten die ik wilde gaan maken, dus de restjes van de ene kaart kwamen weer van pas voor de andere kaart. "Ons bent zuunig", helemaal met mooi papier natuurlijk. Ik laat ze allemaal achter elkaar zien, met tussendoor nog wat detailfoto's.

De eerste is een blanco kaart:



Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique, Genuine
- Twee rondvormige mallen: Marianne Design
- Vlinder bedel: Keli Hobby
- Kleine vlinders: pons
- Touw: Boekenvoordeel

De volgende twee kaarten zijn verjaardagskaarten:



Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique, Genuine
- Glitterletters: Zeeman
- Blauwe tekst / sierrand: zelf geschreven/getekend




Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique, Genuine
- Vaandels: zelf gesneden
- Zwart/witte labels: Dymo Lettertang
- Nietjes

Alle drie de kaarten komen in de Creatiewinkel.
Kijk daar voor het huidige aanbod.

2 opmerkingen:

  1. Het zijn alledrie weer schitterende kaarten Miranda, en het papier verveelt nooit, zo mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel goed geworden, mooie strakke kaartjes!! En het is inderdaad gaaf papier, ik moet mijn blokje ook maar weer eens pakken.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!