maandag 9 juli 2012

New Home

Het boekje 'Liefs uit Holland' van Inge Blom blijft leuk! Toen ik hem nog eens doorbladerde, besloot ik het idee van haar kaart 'Liefs' over te nemen: meerdere laagjes papier over elkaar, combineren met allerlei frutsels. Zo gezegd, zo gedaan:


 Een aantal foto's van de details:




Klik voor mijn aanbod in de Creatiewinkel.

Gebruikte materialen:
- Papier: Boekenvoordeel
- Knopen: eigen voorraad
- Touw: Boekenvoordeel
- Letters: stempelset Eline Pellinkhof
- Kraftpapier: Boekenvoordeel
- Houten huisjes: Kars
- Stikdraad

4 opmerkingen:

  1. Ik vind em erg leuk. Laagjes zijn bij mij altijd goed. Mooi stuk kant en de slinger vind ik enig. Mooie combie van lichte tinten en het kraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda,

    Ik wil je even een compliment geven voor de leuk stijl van kaarten maken ik heb met bewondering zitten kijken de kaart met de huisjes vind ik super en de kaarten met vakjes vind ik ook al zo mooi.
    Ik hoop dat je nog veel meer van die mooie kaarten blijf maken dan kom ik zeker wat vaker bij je langs.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het boekje niet, maar vind jouw kaart wel erg leuk! Vind jouw kaart erg geslaagd en zeker vanwege de vlaggenlijn die qua tint en vorm heel mooi doorbreekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Miranda, zo vul je je kaarten weer lekker aan na het 22 verkopen aan je schoonmoeder hahaha. Ik vind je kaart super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!