zaterdag 7 juli 2012

Twee-en-twintig!

Zoals ik al eerder in een blog schreef, heeft mijn schoonmoeder me inmiddels ook gevonden voor het aanschaffen van zelfgemaakte kaarten. Ze wilde heel graag een voorraadje met kaarten, zodat ze bij verschillende gelegenheden meteen een kaartje kan versturen. Ze had al een bestelling gedaan van zeven kaarten, maar toen ik mijn bak met kaarten aan haar gaf besloot ze nog een 'paar' kaarten aan te schaffen. Resultaat: een pakketje van twee-en-twintig kaarten! Ontzettend leuk dat bij 22 verschillende mensen binnenkort een kaartje van mij, via mijn schoonmoeder, op de deurmat valt! Het aanbod in mijn Creatiewinkel is hierdoor flink geslonken (leuk, daar is hij voor!), dus ik kan weer lekker aan de slag om hem weer aan te gaan vullen. En daar ga ik morgen, op zondag-knutseldag, meteen maar eens aan beginnen!

Tot snel!


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk Miranda, helemaal top dat je schoonmoeder 22 kaartjen van je afgenomen hebt, laatst heeft een collega van mij ook 8 kaarten van mij gekocht, wou er eigenlijk niets voor hebben omdat ik het wel leuk vond dat zij ze graag wou hebben, maar zij stond erop om me er voor betalen.
    Jij kan weer heerlijk je voorraad aanvullen.
    Veel plezier met kaarten maken morgen Miranda.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, altijd fijn om een paar vaste afnemers te hebben. Ik heb er hier ook een paar, maar soms moet je dan inderdaad wel weer hard aan de slag om de voorraad aan te vullen. Vinden wij niet erg toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda

    Wat gaaf toch dat ze zoveel kaartjes bij je heeft gekocht. En nu kan je weer aan de slag om je kaartenbak aan te vullen.
    Ik heb je vorige kaartjes ook nog bewondert en ze zijn allemaal prachtig, Vooral die met die cirkeltjes met knoopjes erop in natureltinten vind ik erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is net gek zeg!!! Helemaal top en een groot compliment.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!