zaterdag 29 september 2012

Baby - Nieuw in de Creatiewinkel

Ik kocht onlangs stofjes (A4 formaat) bij het 'knutselschap' van de Hema, dus daar wilde ik mee aan de slag. Met de kleuren roze en blauw, moeten daar natuurlijk baby-kaartjes van komen. Ik maakte eerder al twee babykaarten met een bijna gelijke opzet, dat leek me voor deze kaarten ook wel weer wat. De blauwe kaart zit helaas (understatement) niet zo strak op 't papier als de roze variant, daar zet ik me even overheen en plaats hem toch!



Gebruikte materialen:
- Roze en blauw linnen papier: Boekenvoordeel
- 'Baby': creatable Eline Pellinkhof
- Stippenstof: Hema
- Lint: Noordwijkse markt

6 opmerkingen:

  1. leuk gedaan zo met dat stof Miranda. Vind het een apart idee Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn weer prachtig geworden Miranda, en ook al zit bij de blauwe babykaart het stof niet zo strak, vind ik het toch een heel leuk resultaat zo. Je kaartjes zijn weer top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofjes heb je gebruikt op je babykaarten. Mooi dat kant met lint!

    Fijn weekend verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig! Stippeltjes papier is zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaartjes, leuk met dat stof en kant!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!