zaterdag 13 oktober 2012

Happy Day

Jaha, met zo een mooie collectie op Pinterest, kan ik natuurlijk niet anders dan regelmatig even een 'Pinterestje' plaatsen: een kaart geinspireerd door een pin op Pinterest. Voor deze kaart was een pin van Verve Stamps mijn inspiratie. Ik gebruikte voor deze kaart nogmaals het oh zo mooie papier van My Mind's Eye.
 
 
 
Mocht je het leuk vinden mijn collectie van verzamelde plaatjes te bekijken, dat kan via DEZE link.
 
Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost and Found, Blush)
- Knoopjes: eigen collectie
- Sierrand: Nellie Snellen
- Naaimachine

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan zeg deze kaart,
    en ja het papier komt ook hier weer heel mooi uit.
    Goed weekend !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je weer gemaakt. Ik ben zelf heel slecht in zelf van die vlaggetje knippen.Ik ga altijd scheef.Vandaar die dure mallen. Ga meteen zo op je pinterest kijken. Heerlijk inspiratie opdoen.Fijn weekend.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kleurencombinatie, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij leuke kaartjes zeg, kwam je tegen op pinterest.
    Ben ook direct volger geworden van je blog !!!
    Super leuke kaartjes, ik denk dat er een paar gelift gaan worden ?!!

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk, dank je wel! Mooi compliment dat je mijn kaarten wilt liften! :-) (Alhoewel ik deze zelf ook heb gelift, haha!)

      Verwijderen
  5. Wat een leuk kaartje weer, Miranda. Mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje!
    Ik heb vandaag heerlijk wat kerstkaartjes van je gelift die je gemaakt hebt met de uiltjes en het papier van Eline Pellinkhof. Vond je kaartjes zo ontzettend leuk! Bedankt voor de inspiratie! En ben gelijk je volger geworden!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!