zaterdag 19 januari 2013

Knutselperiode is in zicht...

Het einde van alle verhuisperikelen is in zicht, hulde! Afgelopen donderdag, op mijn verjaardag, kwamen de koelkast (helaas een verkeerde) en de (19!) dozen voor de nieuwe meubels. Op mijn knutseldressoir na, staat alles in elkaar. Jeetje, wat een enorme klus! Alleen al met het tv-meubel waren we vier uur bezig. Maar goed, het kost wat tijd en energie... maar dan heb je ook wat. Hier even een snapshot van de meubeltjes waar ik helemaal verliefd op ben en die nu in mijn huis staan te pronken.


Ik had afgelopen week, na mijn standaard vrije dag donderdag, even een extra vrije dag genomen om even te ontstressen. Mijn moeder is dan jarig (ik was net geen verjaardagscadeautje bij mijn geboorte ;-) ), dus met familie en een lekker gebakje heb ik heerlijk kunnen ontspannen. Dit lange weekend sluit ik samen met mijn moeder af met een dagje knutselbeurs morgen. Hopelijk is het lekker rustig door de (voorspelde) sneeuwval, haha! Fijne weekend en hopelijk tot snel. Mijn eet-/knutseltafel staat al in elkaar, nu de knutseldressoir nog (een slag groter dan tv-meubel) en ook niet onbelangrijk: stoelen!

Oh enne... morgenochtend de uitslag van mijn verjaardagscandy!

4 opmerkingen:

  1. Ach, helemaal je verjaardag vergeten, alsnog van
    ♥-e gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je
    ondanks alle drukte toch nog een leuke dag hebt
    gehad. En ook proficiat met je moeder.
    Je meubels zijn schitterend, ik heb dezelfde stijl
    thuis, straks als alles op zijn plekje staat en
    jullie helemaal gesetteld zijn zal je het heerlijk
    naar je zin hebben, en dan komen al je knutsels
    ook vanzelf wel weer !

    Een gezellig (klus)weekend gewenst :)
    Lieve grtjsss Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je moeder Miranda, fijn dat je daar eventjes hebt kunnen ontspannen. Wat een prachtige meubels laat je ons zien, en zo leuk ik heb precies dezelfde kleuren meubels in huis, erg mooi vind ik het. Nog eventjes doorbijten en je kunt er heerlijk van genieten. Fijn voor je meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat ziet er super uit! Zo'n kast staat op m'n verlanglistje, alleen heb ik er niet echt ruimte voor.....maar O, wat zijn ze mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat het eind in zicht is. De kasten zien er supermooi uit!! Dat wordt genieten straks.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!