maandag 4 februari 2013

Valentijn

Jemig, eind december knutselde ik voor het laatst! Ik mis het regelmatig knutselen enorm, maar ik heb afgelopen weekend eindelijk een gaatje gevonden om me weer eens lekker te ontspannen. Helaas nog niet aan mijn nieuwe tafel, want het dressoir waar mijn spullen in moeten staat nog steeds niet in elkaar. Er zat een kapot onderdeel in de doos, dus die hebben we eerst weer moeten bestellen. Zucht, we komen er wel... met een hele berg geduld. ;-) Dus, toch nog maar even langs moeders voor een knutselsessie.

Afgelopen zondag startte een nieuw clean and simple blog: CAS on Sunday. Helemaal leuk! Het designteam maakte inspirerende kaarten, dus ik ging voor de eerste challenge ook aan de slag voor een kaartje met het thema 'Be Mine Valentine'. Bij De Creatieve Zebra staat deze week ook in het teken van de liefde.

Met slechts tape, een stempel en een naaimachine, is dit het resultaat:


Ik ben blij dat ik weer eens een heus kaartje aan jullie kan laten zien!
Hopelijk volgende week weer wat regelmatiger. :)




17 opmerkingen:

  1. Wat een pech! Vervelend als het niet zo loopt als je zou willen. Maar er komen betere tijden in zicht met veel leuke Miranda-kaartjes, heb ik het idee. Als dit het voorproefje is, kan ik niet wachten. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer Miranda dat je nog niet aan je eigen eettafel kan knutselen, bevalt het wel in jullie nieuwe huisje, ik hoop het wel. Nog eventjes geduld en je kan in je eigen huisje aan de frobel. Mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer aan de freubel bent!! Mooi valentijnskaartje heb je gemaakt.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie valentijnskaart en fijn je weer in blogland te zien.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er weer bent!Je kaartje is heel mooi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een apart kaartje. Leuk dat je even tijd hebt gehad om te freubelen.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van het kapotte onderdeel van het dressoir, wachten is vervelend...
    Maar gelukkig vond je een klein plekje om dit schattige hart op deze leuke CAS kaart te maken. Ik ben ook aan de knutsel geweest, moet alleen nog kijken of de foto's gelukt zijn, dan komt de kaart op mijn blog.

    Succes met je inrichting! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan! Hoe je dan toch met minimale middelen toch iets leuks neer kan zetten!
    Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk met de washitape! Het is een leuk resultaat, hoor. Ja, kan me voorstellen dat je het mist. Maar ook dat komt vast weer op gang als eenmaal alles klaar is. Hoop dat je onderdeel snel binnen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow! What a clever way to use that washi tape!! So fun! :) Thanks for playing along with us at CAS on Sunday! Hope you will join us again next time and good luck! Smiles and Hugs - *Vicki* ~ DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,

    Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt, super!
    Via via kwam ik op je blog, wat een prachtige creaties maak je,ben gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, Ze is weer terug! Leuk hoe je dit hart verwerkt hebt met tape! En, zijn alle dozen al uitgepakt? Geniet van je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe je met weinig materiaal toch een leuk kaartje kan krijgen. Is goed gelukt!

    groetjes,
    Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een originele kaart, Miranda. Erg leuk gedaan, met dat tape en de naaimachine. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday en ik hoop dat je met de volgende uitdaging ook weer meedoet. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een tof idee dit zeg!!
    Helemaal leuk.
    Ik vind het maar knap die CAS kaartjes!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een originele kaart! Je moet maar op het idee komen. Leuk dat je hebt mee gedaan met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!