maandag 18 februari 2013

'n Tweeling

Vandaag het tweede kaartje dat ik maakte met de zwart-creme velletjes van My Mind's Eye. Doordat het zo goed als de laatste restjes zijn, werd ik een beetje gedwongen het formaat van mijn kaart aan te passen. Ik maak eigenlijk vrijwel altijd vierkanten kaarten, maar dit is ook wel eens leuk.


De twee vierkantjes met de baby silhouette waren het uitgangspunt, de rest kwam na schuiven, schuiven... en nog eens schuiven tot stand. Geen spectaculaire kaart, maar vond het alsnog wel leuk om hem even met jullie te delen.

Gebruikte materialen:
- Papier: My Mind's Eye (Lost & Found)
- Silhouette: creatable Marianne Design
- Tekst: stempelset Eline Pellinkhof

12 opmerkingen:

  1. Ik vindt het een geweldige kaart geworden. De stansjes zijn echt super en met de tekst is het een hele mooie kaart geworden.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een top kaart! Mooi strak!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda,

    Whoo ik vind dit kaartje ook weer zo geweldig wat doe jij dat toch leuk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet spectaculair zeg jij, maar ik vind h'm dus onwijs gaaf!!!
    Ben benieuwd naar je lift! Het is heerlijk om met tape en stempels aan de slag te gaan!! Heerlijk dat je weer lekker op dreef bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal leuk geworden Miranda, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje en ook een leuke sketch. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik herken dat wel met die laatste restjes. Dan krijg je vaak de meest verrassende layouts omdat je gedwongen wordt te passen en te meten. Ik vind je kaart echt ontzettend leuk! Had 'm op FB al gezien, maar wilde toch even laten weten hoe leuk ik 'm vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kaart simpel maken is ook een hele uitdaging! Vooral met de laatste restjes! Hij is heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eigenlijk vind ik hem spectaculair leuk !!! En wat heb je een mooi huis, met een superdeluxe scraproom, ik kan niet wachten tot we er met elkaar in kunnen gaan freubelen....gezellie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!