zondag 16 juni 2013

Vaderdag

Voor vaderdag krijgt mijn 'vati' een koffiepakket met lekkere koffie en een aantal dubbelwandige koffieglazen. Deze gaf ik hem vorig jaar voor vaderdag en Sinterklaas ook, maar mijn vader test nogal regelmatig de breekbaarheid van deze glazen. Oeps. Dat resultaat is 100% negatief. ;-) Dus maar weer een nieuwe voorraad. In plaats van een kaartje, krijgt hij een opgefleurde koffiefilter. Dit zag ik eerder bij Renate. Dit idee paste natuurlijk perfect bij mijn cadeautje en natuurlijk bij de mannen-challenge van Crazy for CAS. Fijne vaderdag allemaal!


Ps. Ik werk later de Creatiewinkel weer even bij!

Gebruikte materialen:
- Koffiefilter: supermarkt
- Papier: Authentique (Genuine)
- Leters: Zeeman
- Dymo lettertang
- Knoopjes

9 opmerkingen:

  1. Een gepimpt koffiefilter! Dat heb ik nou nog nooit gezien. Wat een idee en het past wel supergoed bij je cadeau. Ben benieuwd hoeveel glazen het komende jaar gaan overleven ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt. Ik herken hier meteen jouw stijl in. Leuk idee met een koffiefilter ;) Fijne vaderdag.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeau, kan je vader weer fijn doorgaan met testen! Gaaf idee om er in plaats van een kaart deze mooi gepimpte koffiefilter bij te geven. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk gedaan zo met het koffiefilter, wat een gaaf idee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke idee deze opgepimte koffiefilter, origineel en past natuurlijk perfect bij het cadeau.

    Fijne zondag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk gedaan Miranda, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en origineel, mooi gemaakt ☼

    Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
    En lekker van het zonnetje genieten ☼
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!