zondag 18 augustus 2013

Cadeautje inpakken en tape-nieuws

Marlies, welkom als volger op mijn blog! Nog meer leuks: 
ik ben met mijn baby-stempelkaarten in de top drie beland bij SU-per challenges!

Even iets anders dan een kaartje. Ik vind spulletjes inpakken namelijk ook heel leuk! Ik had twee boekjes voor een jarig-jetje en die wilde ik leuk inpakken. Op Pinterest (goh... ;-) ) zag ik een leuk idee over het inpakken met geknipte veren. Dat leek mij ook wel wat (ik deed het eerder in het mini met washi-tape).



Gebruikte materialen:
- Gekleurd papier
- Kaftpapier Hema
- Touw: Different Colours
- Stempels: Zeeman

En dan tape-nieuws: de Xenos vergroot de tape-collectie. Naast de rolletjes die al eerder in de winkel verschenen, vond ik vandaag nog vier nieuwe pakketjes van twee tapejes. Per twee rolletjes zijn ze te koop voor een kleine twee euro.


Gisteren ging ik met mijn moeder op pad naar een stel dat hobbyspullen verkoopt. Ze hebben jarenlang op knutselbeurzen gestaan, maar ze hebben het sinds januari voor gezien gehouden. De spullen die ze nu nog over hebben, doen ze weg met 50% korting. Ja, dat lieten wij ons geen twee keer vertellen. Ondanks dat het overgrote deel qua mallen, stempels e.d. al weg was, hebben we toch nog flink onze slag kunnen slaan. Voor 22,50 had ik het volgende pakketje bij elkaar (van veel papiertjes nam ik meerdere velletjes):



Ja, daar word ik blij van! En komende zaterdag wordt het weer dolle pret, dan gaan we samen naar een knutselbeurs. Hallo, geplunderde bankrekening!

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ook fijn dat je altijd vermeldt waar je alles vindt. Onlangs kwam ik een Wibra tegen en moest ik aan je denken want je vond er ooit washi tapejes meende ik me te herinneren. Ik heb de winkel afgezocht maar vond er geen. Toen ik vroeg of ze die ooit hadden, wisten ze niet waar ik het over had. Niet dus. Misschien alleen in Nederland, geen idee. Stempels bij Zeeman? Dat zal ook wel alleen in Nederland zijn, denk ik maar als ik er voorbijkom, kijk ik toch een keer ;)
    Geen wonder dat je in de top drie belandt trouwens want jij maakt altijd de prachtigste kaartjes. Je hebt het verdiend! Proficiat!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Grappig dat je aan mij dacht bij het zien van de Wibra, haha! Jammer dat je geen tape-jes vond, misschien is het aanbod in Nederland en Belgie inderdaad anders. Bij ons stonden ze ook in de folder bij de schoolproducten. En bij de Zeeman moet je gewoon regelmatig tussen de kinder-knutselspullen zoeken, daar ligt echt nog wel wat leuks tussen! Deze simpele stempels bijvoorbeeld (volgens mij voor 2,00), die vond ik een hele poos terug in de schappen. Ik koop er ook regelmatig de vilten letters voor iets van een euro?! Niet te geloven toch, dus zeker even snuffelen als je er bent!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je top 3!Leuke dingen heb je gescoord zeg. En je pakjes zijn natuurlijk super ingepakt. Echt op zijn Miranda's. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk om zo cadeaus in te pakken! Gaaf idee :). En die tapejes van de Xenos zien er erg leuk uit! Binnenkort misschien toch maar eens langs... maar eigenlijk mag ik niet van mezelf. Donderdag ga ik met mijn moeder al naar Den Bosch om (te) veel geld uit te geven aan knutselspullen :). Je andere spulletjes zijn ook super! Mooi papier en leuke stempels! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee zo in te pakken met die veertjes erop,
    staat heel gezellig.
    Gaaf ook dat er weer nieuwe tapejes op de markt zijn,
    we krijgen er nooit genoeg van.
    Leuke aankopen heb je gedaan, en veel plezier alvast op
    de beurs, ik ga zaterdag ook naar de KKD.

    Gezellige zondag, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey miranda,

    je hebt de boeken superleuk ingepakt!!! veel plezier met de nieuwe spulletjes.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij hebt voor 22,50 echt een mega-aankoop gedaan Miranda, super de super, daar hou ik nou ook van hahaha. En je inpaktechniek is prachtig, superleuk met die veren erop. Dat wordt genieten volgende week op de beurs.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Miranda, je hebt de boekjes superleuk ingepakt.
    die veertjes zijn echt leuk.

    lieve groetjes,de hobby droom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat, en wat een super(aan)koopje! Heel erg leuke cadeauverpakking! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Miranda, gaaf dat je in de top 3 zat met de babykaartjes, ook dit pakje ziet er weer schattig uit, een mooie verpakking maakt het kadootje hoor. Je hebt ook weer lekker kunnen scoren en dan nog de hobbybeurs..., arme portemonnee, lekker hoor, geniet er van, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En laat ik nou de gelukkige ontvanger zijn van die geweldig ingepakte kadootjes.....en de inhoud van 2 geweldige haakboeken daar ben ik ook al zo blij mee. Miranda je bent echt een kanjer !!! Je maakt echt de prachtigste kaarten, verpakkingen, en doet vanalles wat een creatieveling maar wensen kan, en dan ook nog op TOP-niveau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk ingepakt, de boekjes. En gefeliciteerd met je mooie top 3 notering, geweldig! Ja de tape jes zijn weer superleuk! En wat heb je lekker kunnen scoren met je scrapspullen, dat zal wel weer een hoop mooie kaartje op leveren. Ik ga vrijdag ook naar de beurs dan mag ik ook weer geld uitgeven, haha. Jij veel plezier zaterdag op de beurs! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda, gefeliciteerd met je babykaart leuk dat je in de top 3 staat. Ik had de tape van de Xenos al gevonden, alleen de roze versie was waarschijnlijk uitverkocht, heb ik niet gezien. ik ben er al mee aan de slag gegaan en de kwaliteit van deze tape is prima. Succes met je volgende creatie. Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owkeej, nu moet ik de Xenos ook nog gaan plunderen :)
    Leuk idee om je kadootje zo in te pakken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan die pakketjes zo..en super mooi tape heb je weer gevonden...en mooi papier en spullen...bofkont!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er gezelli uit, zonde om uit te pakken ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha die geplunderde bankrekening is zeer herkenbaar. Al moet ik wel zeggen dat ik tegenwoordig wel drie keer nadenk voordat ik me op een bak met aanbiedingen stort. Heel verleidelijk, maar dan moet ik er wel een bestemming voor hebben. Of klinkt dit te verstandig haha!

    Je ingepakte cadeautjes zijn erg leuk, ziet er gezellig uit. Gefeliciteerd met je top 3 plek en veel plezier verder met shoppen. Maar ik heb zomaar het idee dat dat wel gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk ingepakt! Ja, ik heb ook al met tape ij handen gestaan bij de xenos. Vooral het airmail tapewas errug leuk. Tch laten liggen, ik heb al zoveel spullen. Maar of ik het de volgende keer ook laat liggen?!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!