maandag 12 augustus 2013

Thomas en Merel

Mirjam, Martina en Richella, welkom als volger op mijn blog!

Een collega van mijn vriend stapt binnenkort in het huwelijksbootje, dus daar wilde ik een kaartje voor maken. Ik baseerde de kleuren van mijn kaartje op die van de uitnodiging: grijs-wit-zwart-rood.

Dit is de uitnodiging:


En dit mijn uitwerking:



Gebruikte materialen:
- Papier: Boekenvoordeel
- Hart: Nellie Snellen
- Dymo lettertang
- Labeltjes aan hart: Nellie Snellen clippunch
- Letters: Nellie Snellen clippunch alfabet

16 opmerkingen:

  1. tja, het is eindelijk gelukt om volger te worden. als ik gewoon je blog open, zie ik niks, neem ik een ander tabblad, dan komen de volgers wel tevoorschijn, dus heb ik zo maar snel aangemeld voor ze weer verdwenen hahahaha =)
    in ieder geval, een heel grappig, leuke uitnodiging vind ik. jouw kaartje is ook helemaal top zo,
    daar zullen ze vast wel blij mee zijn,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je ervan gemaakt.leuk zo met die letters rond t hart.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, heel mooi met deze kleuren, gaaf hoor ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitwerking! Tjonge, het plaatje van de trouwkaart mag best in stempels verwerkt worden! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me best een gepriegel al die lettertjes, maar het resultaat is onwijs leuk! De uitnodiging geeft al veel inspiratie, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk en origineel weer Miranda, een toppertje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je me in je bericht noemt :) en wat heb je leuke kaartjes elke keer zeg. Soms is het zo simpel maar ooooo zo leuk!!.. Ik begin ook helemaal zin te krijgen om weer aan de slag te gaan !!.. Je hebt echt een leuke blog!!

    groetjes Richella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi trouwkaartje Miranda, die clips waar de lettertjes op staan zijn erg leuk, had ik nog nooit gezien!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitwerking. Leuk als je zo geïnspireerd geraakt van een foto.
    Die clipart ponsen zijn helemaal te gek! Net als je kaartjes, trouwens.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg die kleine lettertjes op de zwarte clipjes! Mooi geheel en leuk in de kleuren van de uitnodiging.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi persoonlijk kaartje geworden zeg.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig trouwkaartje heb je gemaakt Miranda!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat weer super gedaan Miranda, helemaal leuk weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie uitwerking. Leuk met die lettertjes. Ik vond je vorige kaart ook zo gaaf! Heel creatief en heel simpel maar krachtig. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat weer een super leuk kaartje!! Met zorg gemaakt!
    Gr Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk om te zien dat je de pons van Nellie Snellen hebt gebruikt. Ik heb hier de vlinders van, en heb ze pas nog uit de doos gevist. (wist niet meer dat ik ze had).

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!