donderdag 14 november 2013

Themadag #23: Polaroid jongens

Jeanine, welkom als volger op mijn blog! :)

Ja, na DEZE serie polaroid-meisjes-kaarten, kon een jongensserie natuurlijk niet uit blijven. Dus met een fantastisch leuk blokje papier van Kaiserkraft - dat ik voor 2,50!! scoorde in de opruimbak van Doe@ding - ging ik lekker verder met de leuke polaroidframes.




Gebruikte materialen:
- Papier: Kaiserkraft (Party Animal)
- Knijpers: Blokker
- Washi tape: Hema, Boekenvoordeel
- Tekststempels: Eline Pellinkhof
- Fineliner

13 opmerkingen:

  1. Deze zijn heel gaaf geworden, en mooi van kleur !
    Gezellige donderdag ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een leuke serie jongenskaarten is het geworden! Leuk papier en dat voor een prikkie,hahaha! Ziet er echt leuk uit! Het laatste kaartje is wel mijn favoriet hoor, leuk met die vlaggetjes en die verspringende frames, gaaf gedaan! Fijne dag nog! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je het papierblokje voor weinig gevonden hebt. Frisse kleuren, vrolijke kaartjes. Lief zijn ook de kleine dieren (-: Net een andere uitstraling dan de meisjes serie.
    Ik kan niet kiezen welke ik de leukste vind. Gelukkig hoeft dat ook niet, hihi
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook alweer zo leuk, stoere kaartjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is leuk papier! Je hebt er lekker stoere kaartjes van gemaakt! Leuk! En... afkicken nu je weer aan het werk bent? ;) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja bah, enorm afkicken haha. Maar vandaag ben ik vrij, dus straks kan ik de afkickverschijnselen weer even verminderen. ;-)

      Verwijderen
  6. Leuke kaartjes zijn het geworden, vind zelf de middelste heel erg gaaf. Nog iets stoerder door de zwarte randjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super serie! Kei leuk gemaakt. Heb je je automatje nog schoon gekregen?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij ligt in de vriezer om alles hard te laten worden haha. Ik hoop dat 't zo lukt. ;-)

      Verwijderen
  8. gaaf! wat een geweldig leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oja, hoe doe jij dat zwarte randje zo netjes? langs een liniaal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zwarte lijntjes op de eerste kaart heb ik inderdaad met een fineliner langs een liniaal getrokken.

      Verwijderen
  10. Super gave kaartjes! Ik vind vooral je laatste helemaal te gek! Tof papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!