maandag 20 januari 2014

Nieuws voor trouwe volgers

Te gaaf, mijn Facebook pagina met creaties heeft de 200 volgers bereikt!
Wat een aantal! 

In eerste instantie had ik de Facebook-pagina aangemaakt voor vrienden, familie en bekenden die mij niet gemakkelijk via Blogger konden volgen. Bij elke nieuwe 50 likes gaf ik een setje zelfgemaakte kaarten weg, omdat zich onder mijn Facebook-volgers vooral niet-kaarten-makers bevonden. Het aantal volgers is zich echter flink gaan uitbreiden en er zijn inmiddels ook vele creatievelingen die het leuk vinden om op de hoogte te blijven. Dus voor het bereiken van de 200 volgers, wilde ik een pakketje samenstellen die ook voor de freubelaars leuk zou zijn. Toen ik dat had gedaan, begon het toch ook te kriebelen om hier op Blogger een prijsje weg te geven. Niet omdat ik hier op dit moment een speciaal aantal volgers heb bereikt, maar omdat ik net zo blij ben met jullie als mijn trouwe volgers. Mijn idee hierbij is niet om nieuwe volgers aan te trekken, maar simpelweg de huidige volgers belonen voor bezoekjes en reacties. :) Dus behoor jij tot mijn volgers en wil je graag een prijsje winnen... lees dan vooral even door!

Ok, komt ie. Wil je kans maken op het volgende pakketje met nieuwe spulletjes...


... dan zijn dit de spelregels:

- Je behoort tot mijn huidige volgers (volgers die zich aanmelden na het verschijnen van dit bericht, dingen helaas niet mee naar de prijs).
- Laat een reactie met een kleine motivatie achter op dit bericht.
- Een reactie achter laten kan tot en met 27-01-2014.
- Ben je ook volger van mijn Facebook-pagina? Maak dan een keuze in het bericht waar je een reactie achterlaat. Dus OF hier, OF op Facebook. Niet bij allebei. De pakketjes verschillen een klein beetje namelijk.
- Na de sluitdatum zal ik de winnaar zo snel mogelijk bekend maken.

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie en een super prijspakket! Als je bij mijn kaarten kijkt (sheila's kaaten op fb) zul je zien dat jij voor mij een echte inspiratiebron bent!!
    Groetjes sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine motivatie schrijven?! Nou, jij bent gewoon heel goed met tapejes en creatieve sketches! Daarom kom ik regelmatig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gefelicteerd, 200 volgers op Facebook! En terecht hoor, want je maakt stuk voor stuk onwijs mooie inspirerende kaarten en creaties! Ik kijk er elke keer weer met plezier naar! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik vind je blog leuk om te volgen omdat je me zoveel inspiratie geeft! Eno mdat je allemaal mooie kaarten maakt met tapejes.. Dus daarom.. Nog meer motivatie nodig ;-)??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je dit wil weggeven en ik wil graag een kansje wagen omdat ik die spulletjes wel heel erg mooi vind. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice!
    Je blog volg ik omdat...
    - je te toffe kaarten maakt
    - je met washi tape iets moois weet te maken
    - je toch ook wel een inspiratie bent
    - het erg mooie/leuke/toffe kaarten zijn!
    - ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Wat een originele manier om een kadootje weg te geven. Het moeilijkste moet nog komen. Een motivatie geven waarom IK de gelukkige winnaar zou moeten zijn. Omdat mijn handen nu al beginnen te kriebelen bij het zien van deze geweldig mooie prijs. En omdat ik natuurlijk groot fan ben van je creaties. Keep up the good work.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je een prijspakket weggeeft. Natuurlijk maak ik graag kans. Vooral omdat je altijd inspireert qua washi tape. En je huis vol tape natuurlijk helemaal geweldig is. Ik hoop dat je nog veel meer volgers krijgt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miranda wat geweldig 200 volgers en waar het nu op is Face book of Je blog ik vindt het super.
    En nu ga je ook nog een leuke give away doen.
    Daar doe ik natuurlijk graag aan mee
    Mijn motivatie om je blog te volgen is dat je altijd zo`n leuke kaarten maakt en ik daar weer
    ideetjes mee op doe .
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk zo'n give-away. Ik doe mee omdat ik altijd super geniet van je kaartjes en je verhaaltjes er bij. En omdat jij, net als ik, zo dol bent op het papier van Studio Light. En volgens mij passen de spulletjes uit de give away heel goed bij dat papier !
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi ik volg je op blogger en facebook.
    Ik kies voor hier.
    Je maakt altijd geweldige kaarten.!!
    Kom hier elke keer met plezier kijken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Miranda, wat leuk dat je in januari voor sinterklaas gaat spelen. Gaaf zeg. Als ik met zo'n pakketje maar een klein beetje van jouw inspiratie en creativiteit meekrijg zou dat geweldig zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik volg je nog niet zo heel lang. Maar juist omwille van je mooie kaarten. Ik ga niet mee doen voor de prijs. Ik heb al zo veel spulletjes... Maar wil je voor mij geen kaartje maken? Ik verzamel handgemaakte kaarten. Ik ruil ze dan voor iets wat je op mijn blog zelf mag uitkiezen. Kom maar even bij mij kijken. Er staat een linkje naar een berichtje ivm de ruil en eentje naar mijn fotoalbum met alle kaarten die ik al heb.... Ik hoor het wel als je dit ziet zitten...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest eerst je bericht goed lezen, dacht aan een andere Miranda. :) maar wat leuk dat je en candy weggeeft, ik vind het ook leuk om mee te doen. Verrassingen zijn altijd leuk en ik zie bij je candy spulletjes liggen die ik ook al eens kado heb gedaan. Die wil ik ook zelf wel eens proberen.....
    bedankt voor het meedoen, ik geniet altijd van je kaarten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend lief Miranda, dat jouw volgers een kansje mogen wagen, om deze super gave Candy te winnen! Zoals je weet ben jij een hele grote inspiratie bron voor ons :) . Door jouw prachtige creaties, zijn wij ook verslaafd geraakt aan de tapejes (niet altijd even handig voor onze portemonnee maar goed hihih) . Iedere morgen is het; eventjes kijken of Miranda er weer iets nieuws op heeft staan! Hihi. En nu is het ook nog eens zo dat de 27e voor ons een speciale datum is.. Wij krijgen die dag de sleutel van ons nieuwe huisje! Het zou het natuurlijk fantastisch zijn om deze te gekke Candy, vol met super leuke spulletjes, in onze nieuwe hobbykamer te kunnen gebruiken! Maar wij gunnen het jouw andere volgers natuurlijk ook van harte! In ieder geval bedankt voor deze kans. En natuurlijk nog gefeliciteerd met je 200 volgers op Facebook!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een candy is altijd leuk om aan mee te doen, en al hoef ik alleen maar een reactie achter te laten vind ik het prima! Het zijn erg leuke basisspulletjes die je weg geeft je kan er zeg maar alle kanten mee op, en ook makkelijk in het gebruik, dat is eigenlijk mijn motivatie.....
    Ik volg je al lang, dus ook dat zit wel snor! Bedankt dat ik mee mag doen als trouwe volger. Succes er mee! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Miranda, goed dat ik nog even verder scrol anders had ik dit bericht gemist, wat een leuke actie van jou, mijn motivatie? nou simpel, jij maakt van die leuke strakke en inspirerende kaartjes dat ik daardoor weer vol met ideetjes zit en zeker als je even een kaartdipje hebt blij bent met al die gezellige kleurtjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O... je gaat uitdelen?! Leuk!! Motivatie is niet zo moeilijk: ik volg je creaties met plezier, en als ik de spullen op de foto ziet beginnen de knutselkriebels al te dansen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Miranda,
    dank je wel voor het 'culinaire oogvoedsel'.
    Het is telkens feest als je iets met ons deelt.
    Succes met je creatieve uitspattingen!
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke actie, juist voor volgers:) Ik ben de laatste tijd allemaal labeltjes aan 't maken voor de hightea op de bruiloft van 'n vriendin, dus mijn hart ging wel even sneller kloppen bij dit pakketje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief idee! Cadeautjes zijn altijd leuk om te krijgen en freubelcadeautjes al helemaal ;) Ik doe dus graag mee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je je volgers op deze manier wil bedanken! Ik vind het een erg leuk pakketje en doe dus graag mee :)
    groet rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heeey Miranda!

    Zeg wat een leuk weggeefje heb je hier.
    Laat ik nou net al een jaar of ..... volger zijn ;)
    Haha.
    Oke, even serieus.
    Ik vind je kaartjes altijd erg leuk.
    En dat je soms met zo weinig materialen toch iets compleets weet je creëren.
    :)
    Nou dat was het,

    Groetjes,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ga je zomaar cadeautjes uitdelen, wat lief! Succes met het uitzoeken van de bofkont! Ik wil ook wel een kansje wagen, hartstikke leuk! lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat lief van je om zo'n gave candy weg te geven, Miranda...Misschien helpt het de winnaar om er net zulke fraaie creaties mee te gaan maken als wat jij ons steeds laat zien. Proficiat met je 200 volgers op FB en hier ben je al hard op weg naar hetzelfde aantal. Succes!
    Xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuk idee!!
    ik ga een gokje wagen!
    ik vind het ontzettend leuk om iedere dag even je blog te bekijken!
    helaas ontbreekt me een beetje de tijd om ook nog een reactie te schrijven, dus dat doe ik slechts af en toe op moment.
    je maakt super leuke kaarten, en ik gebruik vaak je ideetjes voor mijn kaarten!!
    super leuk!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ach wat jammer.
    ik werd volger na dit bericht
    ik ding gewoon een volgende keer mee
    en laat me nu lekker door je inspirreren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd Miranda met alweer zoveel volgers.
    Jou kaarten zijn altijd prachtig om naar te kijken en ik denk dat ze voor velen een inspiratie zijn.
    Ik zou graag een gokje wagen bij deze candy, want scrapspullen heb je nooit teveel!!!
    succes!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sjonge, wat goed dat je me even helpt herinneren, want ik denk at ik dit in de drukte niet gezien had! Natuurlijk doe ik graag mee, superleuk!! En deze spulletjes zijn heel goed bruikbaar!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O hemel, te laat! Nou ja, wie niet waagt, wie niet wint.
    Ik ben al geruime tijd volger, ook op FB en ik hoop nog een kansje te maken.
    En anders hoop ik dat er nog een volgende keer komt.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!