dinsdag 29 april 2014

Themadag #36: Cijfers

Heidi, Nicole en Anneke: welkom als volger van mijn blog!

Ik heb een zwak voor cijfers en alfabetten, dus de nieuwe lijn van Marianne Design is helemaal fijn! Op de beurs kocht ik laatst de grote plastic cijfers, die je als sjabloon kunt gebruiken om cijfers op papier uit te tekenen. En ja, die cijfers zijn natuurlijk hartstikke leuk voor op een verjaardagskaart!

Voor een collega maakte ik een kaart met een speciaal modelletje, je wordt maar een keer 30. Mijn allereerste easel-kaart! Super gemakkelijk te maken (dat liet Inge Groot mij inzien) met een super leuk resultaat. 



Op eerste Paasdag was mijn grote broer jarig. Als spijkerstof liefhebber, pakte ik voor hem een paperpad van Authentique er bij waar stoere papiertjes in zitten.


En mijn buurvrouw bereikte ook een mooie leeftijd, zij werd 50! Het idee met de scheef gesneden vlakken deed ik op in een oude versie van Cards & Scrap.


Ik ben dol op de cijfers. Ja, ze zijn groot, maar ik vind het een geweldig formaat!

Gebruikte materialen:
- Papier: Studio Light, Authentique (Genuine)
- Plakletters bruin: HEMA
- Plakletters zwart: Tim Holtz
- Tab: collectable Marianne Design
- Fineliner


10 opmerkingen:

  1. Geweldig gaaf gemaakt. Normaal zit er altijd wel een kaartje tussen die er naar mijn idee echt uit springt, maar deze keer vind ik ze allemaal helemaal super.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes Miranda, mooi met die grote cijfers!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist gaaf dat de cijfers zo groot zijn! Vallen ze lekker op. Als je 29 of 30 wordt, is dat helemaal niet erg. Bij 50 wordt dat al een stuk minder ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt supergaaf zo gedaan Miranda, ik vind het geweldig mooi hoe je dit hebt gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf gedaan. Wat een prachtige cijfers zijn dit. De eerste is mijn favoriet, maar dat komt waarschijnlijk omdat je daar mijn favoriete papier gebruikt hebt!
    Groetjes van Henriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, die cijfermallen!! Daar kan je echt alle kanten mee op! Geslaagd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk je cijfer kaartjes! Wij vinden het formaat van de cijfers juist heel erg leuk. Ze springen er zo lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een gave kaarten! Ik heb toevallig afgelopen week de kleinere versie gekocht van de getallen. Ben er super blij mee en kan niet wachten ermee aan de slag te gaan. Alvast genoeg inspiratie op jouw blog in elk geval :-) nu nog de tijd vinden om komende week weer eens lekker te freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this one too!!! I am trying your idea with the Pop-up digits on my next easel card for sure!! Such a wonderful idea!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn inderdaad grote cijfers maar hoe jij ze verwerkt valt het goed mee. Prachtige kaarten.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!