donderdag 26 juni 2014

Over mij...

Ben ik weer, dit is mijn derde berichtje van vandaag! Ik hoop niet dat het vervelend begint te worden, maar ik wilde even iets kleins melden. Ik vind het leuk om af en toe wat aan mijn blog te sleutelen en een tijdje terug werd ik door Nadine geïnspireerd om een uitgebreider stuk te schrijven over mijn hobby. Dus dat heb ik vandaag maar eens gedaan! Lijkt het je leuk om wat meer te komen over de vrouw aan de andere kant van de computer? Lees dan onder DIT tabblad meer!

Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om te lezen! Dankjewel voor je blik achter de schermen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop een beetje achter de feiten aan, maar zie hier je stukje... Leuk dat ik je hiervoor heb kunnen inspireren en bedankt voor je vermelding. Ik hoop dat ik deze week weer iets meer tijd heb om te bloggen, want ik loop giga achter op jouw blog zie ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!