zaterdag 5 juli 2014

Twee WK presentjes

Danielle, welkom als volger van mijn blog!

Bekentenis: ik heb een zwak voor feestelijke hapjes. Rond Sinterklaas val ik voor de speculaasjes in de vorm van een Zwarte Piet, met Pasen kan ik de kaneel-konijntjes niet in de schappen laten liggen en rond het WK belanden oranje M&M's en ook de Braziliaanse M&M kleuren steevast in mijn winkelmandje. Ik kan er niets aan doen. En als je vriendje DOL is op de apenkop-snoepjes, kan ik niet langs de tijdelijke oranje leeuwenkoppen lopen zonder ze mee te nemen. Superslecht, ik weet het, maar ik vind het gewoon leuk. En lekker. Gelukkig voor mijn eigen kilootjes, vind ik het ook leuk om deze leuke feestelijke hapjes weg te geven. In een nieuwe verpakking uiteraard!

De oranje M&M's deelde ik onder andere met mijn zusje. Zij is een fanatieke voetballer en het idee voor een klein presentje voor haar ontstond toen ik bij de HEMA was om de schappen te plunderen voor de schoolcollectie. Tussen alle schappen vond ik dit geniale doosje lucifers (1 euro)! Ik had niet heel veel tijd om er een uitgebreid labeltje bij te maken, dus ik gebruikte een oud etiket van een velletje stickers die ik gewoon binnenstebuiten heb gevouwen en vastgeniet aan het doorzichtige zakje.


Bij de drogist (ja, met het WK ben je nergens veilig) vond ik de volgende voetballetjes voor een prikkie (0,60 cent). Ik kreeg er vrolijke kriebels van, dus ik nam deze ook gewoon mee om er wat leuks voor een ander mee te gaan maken. Vanavond hebben mijn vriend en ik twee vrienden op bezoek om (hopelijk) samen te juichen voor het Nederlands elftal, dit kleinigheidje is voor hen. Dit keer had ik gelukkig wel tijd om er een gezellig labeltje bij te maken. De poppetjes van MFT kregen een gepaste outfit. ;-)


Geinig toch?! Fijne avond! Of je nu wel of niet naar voetbal gaat kijken. :-)

Gebruikte materialen:
- Luciferdoosje: HEMA
- Doorzichtig zakje
- Tag: MFT
- Gras: Marianne Design
- Poppetjes: MFT
- Chevron-stempel: HEMA
- M&M's, chocovoetballen

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel erg leuk en origineel uit! Ondanks dat ik niet zoveel met voetbal heb ga ik vanavond zeker zitten kijken net zoals ik alle wedstrijden heb gedaan, dat wil je toch niet missen! En laten we hopen dat 'onze jongens' het weer zo goed doen! Veel plezier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, super grappig! Ik kijk ook, maar naar de Belgen :-p Zou het niet super zijn mochten we een halve finale België - Nederland krijgen? Veel succes voor jullie ook deze avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt supergaaf hoe je dit gedaan hebt Miranda, ik vind het er super uitzien en zo leuk om weg te geven, top. En geniet maar lekker van alle lekkere dingetjes, gelijk heb je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, Miranda, wat een leuke cadeautjes heb je er zo van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan! Helemaal in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bij ons is het geklonken, nu kan je alles aan een prikje kopen, alles van belgie hahahaha
    welja, we liggen er uit, hopelijk doen jullie het straks beter (geloof ik zeker in)
    mooie creatie
    fijn weekend
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miranda, wat heb je veel moois gemaakt. Superleuk allemaal (ik heb 'n tijd nauwelijks geblogd). Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg, ziet er weer zo vrolijk, en lekker, uit ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk allemaal! En het heeft geholpen. Voor woensdag dus maar weer aan de knutsel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie weer van alles leuks op je blog, super tof! Deze voetbalcreaties springen er wel uit, zeg! I like!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!