vrijdag 1 augustus 2014

Nieuwe ZieZo en SU spullen!

Oooooooh, het was dubbel feest in de afgelopen week! Ik ontving twee dozen met nieuwe spullen, potverdrie wat word ik daar blij van. ;-) In mijn blijdschap zette ik het een en ander op de foto, voor degenen die het leuk vinden om te zien.

Eerst ontving ik een doos van Sandra van ZieZo Knutsels, nieuwe materialen waar ik als lid van haar designteam leuke dingen mee mag gaan maken voor de blog, de Facebookpagina en de beurs. Ik mocht zelf mijn voorkeur in materialen aangeven, maar het blijft een verrassing wat er voor leuks en voor extra's in de doos zit. Er zitten heeeeeel veel kerstspullen bij, dus ik switch de komende weken tussen zomer en winter. ;-) Kijk nou eens wat een goed gevulde doos!



Enne... ik won pas bij Margriet een leuk pakketje van Stampin' Up. Ik kreeg ook de nieuwe catalogus en daar staat zo-veel leuks in. De catalogus is al geweldig op zich, het is net een scrapmagazine boordevol inspiratie en mooie foto's. Ik kon het niet laten om mijzelf te verwennen met een aantal mooie producten uit de catalogus.

Per twee verpakt: 'decorative masks' met een leuk patroontje. Sterren en hartjes plus de strepen en stippen. Ze hebben een heerlijk groot formaat, zo een 20x20 centimeter. Per twee voor maar 3,50! Like!



Ik wilde ook al heel lang de leuke bloemetjes-stempel, de matchende pons heb ik er ook bij (maar die vergat ik op de foto). Een nieuwe baby-stempelset vond ik ook te leuk, deze bevatten vlaggetjes en lieve babyplaatjes. Cute! Daarbij een aantal lieve inktkleuren, die ik tevens kan gebruiken voor mijn SU-set die ik eerder al aanschafte: Zoo Babies.



Itty Bitty Baby set:



Ik ben ook eindelijk overstag gegaan voor de Envelope Punch Board, ik heb oneindig veel leuke voorbeelden gezien op 't internet... dus ik ga er ook eens lekker mee rommelen! Alle andere spulletjes zijn extraatjes in het pakket van Margriet, ook al een feestje op zich!

 

En nu... op zoek naar tijd om het allemaal in te wijden. ;-)

11 opmerkingen:

  1. Ooh, wat leuk zeg! Ik ben erg benieuwd naar alle kaarten die je gaat maken hiermee! SU is sowieso een heel tof merk, waar ik helaas nog niets van heb, maar wellicht komt daar binnenkort verandering in (haha, zie je wel, jouw blog maakt dat ik dingen ga kopen ;-))
    Veel plezier met al je nieuwe spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als we jou over een paar weken zien met duffe ogen, weten we hoe laat het is: dan ben je voor het eerst uit je hobbykamer ;). Heerlijk joh, al die nieuwe spullen! En dat EPB, daar ga je geen spijt van krijgen. 't Is een fantastisch ding!! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave dingen heb je gekregen en gekocht. Ik ben benieuwd wat voor leuks er weer uit je handen komt. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave dingen. dat worden weer prachtige creaties
    liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Miran wat een leuke en mooi spulletjes allemaal. Dat wordt weer knutselen ten top. Begin jij een zondag al om 07:00 uur? Liefs knutsel moetie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jaloers! Wat een gave spullen, zo'n doos met mooie spullen mag de postbode hier ook wel aanleveren. Veel plezier ermee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie spullen zeg! ben al benieuwd naar je creaties! Je bent een gelukzak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk pakketje, waar je heel veel mooie dingen van kan maken. En de eerste spulletjes van SU aan geschaft, let op het is heel verslavend, en de inkt is SUPER! Veel plezier er van. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat lijkt me ook supergaaf zeg om pakketjes te ontvangen en daar mee aan de slag te mogen gaan, ziet er allemaal super de super uit Miranda. Top. Veel plezier ermee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, daar word je zeker blij van !!!!!
    Veel plezier met het maken van ……….
    groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!