maandag 15 september 2014

Snail mail #2

Mijn bak met kaarten voor de verkoop slinkt gestaag, dus er moeten weer nieuwe kaarten komen. Ik ging van de week maar eens verder met de snail-mail-kaarten, want ik ben eeeeeecht niet de enige die (zelfgemaakte) kaartjes vergeet te posten! Ik heb hem gemaakt naar de challenge van het Marianne Design Challenge blog: gebruik negen vierkantjes en materialen van Marianne Design:


Deze tweede kaart maakte ik eigenlijk als eerste, maar de vakjes waren veel te groot uitgevallen! Oeps! Dus toen heb ik de kaart hierboven nog gemaakt met iets kleinere vakjes voor een betere verdeling.


Vanaf nu om de dag iets nieuws op mijn blog, doordat ik zoveel nieuws heb gemaakt en van alles aan jullie wil laten zien! Tot overmorgen!

Gebruikte materialen:
- Stempels: Marianne Design (Snail mail clear stamp)
- Washitape: Xenos


21 opmerkingen:

  1. een leuk en grappig kaartje ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de kaart met de grote vierkantjes misschien nog wel leuker. Grappig, wat je zelf vaak minder vind, vind een ander dan weer leuker.
    Ben benieuwd naar al je nieuwtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind die met de grotere vlakjes ook goed kunnen, maar die erboven oogt wat speelser. Maar.. allebei erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze beide erg leuk! En wat ik nog leuker vind is dat we de komende dagen zoveel van je te zien krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat super leuk gedaan met al die vakjes, Miranda.
    Erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden. Vierkantjes zijn altijd leuk! En jij hebt het superleuk gedaan. Je papier aangepast aan het washitape (denk ik)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of mijn washitape aangepast aan het papier? ;-) Het is in ieder geval geen toeval dat dat matcht haha.

      Verwijderen
  7. Ze kunnen allebei hoor, de grote en kleinere vierkantjes! Lekker speels kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei leuk, die met de grote en die met de kleine vierkantjes. Gaaf dat je washitape ook in mail-stijl is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb heel wat berichtjes van je gemist, zoals altijd ben je gewoon lekker op dreef. Deze kaartjes heb je ook weer super leuk gemaakt, heel strak.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Ik vind je kaarten weer super leuk ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk zijn ze allebei, wat een superleuk idee weer!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk, en ook grappig. Komt deels door de leuke stempeltjes natuurlijk. Rood, wit blauw, past helemaal, en ik denk dat ik de eerste zelfs mooier vind. Straalt meer rust uit door de ruimte er tussen in. Maar das hoe ik er naar kijk. Dat blijkt maar weer!
    Lekker dat je zo op dreef bent....ehh ben je dat wel eens niet? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart
    leuk met die woorden
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaarten heb je gemaakt met de stempels van snail mail en washi tape.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke , gezellige kaart.
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuke en originele kaart Miranda!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn allebei wel mooi, maar omdat er maar ééntje voor de challenge mag, zal dat de bovenste zijn dan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!