vrijdag 24 oktober 2014

Congrats

Alexander, welkom als volger op mijn blog!

Ondanks mijn vakantie van twee weken die ik pas heb gehad, komt er weinig van knutselen terecht. Slechts af en toe komt er wat nieuws tevoorschijn op de knutseltafel, wat ik jullie gedoseerd laat zien. Even te weinig tijd en energie om op volle kracht te freubelen. Komt wel weer! Vandaag een kaartje die ik al een tijdje geleden maakte. Zeer eenvoudig van opmaak, maar het toen vers gekochte papier van Papermania en de die-namics van MFT staan zo mooi centraal.


Gebruikte materialen:

- Papier: Papermania (Bookprint)

- Labels met tekst: My Favorite Things (Tag talk)
- Touw: Different Colors

12 opmerkingen:

  1. Hey Miranda, mooi kaartje! Heel leuk zo met die labels! En heel mooi papier! Fijn weekend hoor! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk, meer heeft de kaart niet nodig. Ik hou van deze rustige stijl.

    En bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Jij bent de eerste die mijn ster favicon is opgevallen (=

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met die mooie labels!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer eenvoudig van opmaak maar precies goed!! ik vind hem prachtig, mooi papier en labels ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaf, die labels zijn erg mooi tegen de tekstachtergrond en erg leuk vind ik ook het stoere touw!

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Toch ook heel erg leuk gemaakt deze kaart ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ik zag hem vanmorgen al, maar mijn telefoon had weinig zin om te reageren... Gelukkig is de laptop wat gehoorzamer. De letters zijn echt heel leuk, en dat papier past er prima bij!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaja, dit zijn kaartjes waar ik van hou! Mooi en eenvoudig. Wat zijn die labels leuk, hè?!
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje! Leuk met die labels en die gestanste letters!
    Prachtig papier ook!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje! Ik hou wel van die eenvoud, lekker strak met die touwtjes. Fijn wknd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heyy hopelijk krijg je gauw weer wat fut om te fruebele!geen haast hoor ;-) hier is de drive ook verrr te zoeken. Gelukkig vrijdag een workshop hopelik zorgt die voor wat input.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!