woensdag 1 april 2015

You Can Create It #3

Ik besloot mij na de eerste twee series op te geven voor de derde serie You Can Create It, een initiatief van Inge en Caroline. Het idee: je krijgt een pakketje met Stampin' Up materialen thuis gestuurd waarmee je wat moet maken. Iedereen die zich opgeeft krijgt dezelfde materialen en vandaag laat iedereen op zijn of haar blog zien wat er is ontstaan aan de knutseltafel! Best spannend nog, is wat ik toegestuurd krijg iets waar ik mee kan? Dit zat er in het pakketje:


Gezellige pastel kleuren en sterren, nice! Ik heb zes kleuren inkt van Stampin' Up, toevallig heb ik de drie kleuren van het papier ook in mijn bezit. Het leek mij vrij logisch daar dan wat mee te doen, maar poging één met stempelwerk was niet naar mijn zin i.c.m. met de overige materialen. Ik durfde in eerste instantie ook nog niet meteen te gaan snijden in het papier, want als mijn idee niet naar mijn zin was zou ik materiaal verprutsen! Maar op een gegeven moment moest ik toch in actie komen. Dit is wat ik met de materialen heb gemaakt en mijn uiteindelijke 'inzending':


Dat er iets met sterren uit zou ontstaan, wist ik al snel. De basiskaart is crème. Ik heb de sterren uit het pakket gebruikt en met een snijmal sterren uit het gekleurde papier gesneden. Uit het doorzichtige vel sneed ik twee smalle stroken, waarop ik de tekst heb gestempeld. Met Stazon inkt lukt dat wel. Toen de vraag hoe ik die doorzichtige stroken dan zou bevestigen, daar kwamen kleine stukjes glue-dots goed van pas. Ze zitten verstopt onder de pailletten, ideaal!

Ik ben heel benieuwd wat de andere deelnemers hebben gemaakt met de materialen, ze worden vandaag allemaal samengevoegd in één bericht op de blog van Inge of Caroline. Wil je meer weten over dit leuke initiatief, klik HIER voor meer info.

Naderhand heb ik met mijn eerste stempelafdruk en de restjes materialen uit het pakket toch nog het eerste kaartje afgemaakt:



17 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan zeg, hele gave kaarten zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan met die sterren !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, die vierkantjes en sheet erover!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om te zien dat ieder er zijn eigen draai aan geeft! Ik vind beide kaarten goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Miranda,

    dat zijn 2 hele gave kaartjes geworden!!! die sterren zijn echt super.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes zijn het geworden! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes en leuk hoe je dat sheet hebt verwerkt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is idd weer een leuk pakketje! Dat kan je aan deze dames wel overlaten ;-)
    Ik vind je kaarten onwijs leuk, maar de eerste vind ik echt super gaaf gedaan. Klopt helemaal, en ik vind de tekst op transparant sheet echt een vondst, heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had je kaartje al voorbij zien komen op de 'verzamelplaats' bij Inge en nu ik 'm hier weer zie vind ik het ook echt een kaartje voor jou. Of dat nou komt door de 'Oehoe!', ik weet het niet, maar gaaf is ie wel! Leuk dat je op de stroken windowsheet gestempeld hebt. Slim ook hoe je die stroken bevestigd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten, heel origineel de stempel op het transparant papier! het lijkt te zweven ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda, het is superleuk! Allebei e kaartjes en wat een verschillende creaties hebben de deelnemers gemaakt. Heb er een boel voorbij zien komen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ze even allemaal bekeken en ik ga voor de "echte Miranda kaart".
    Super leuke kaart en dat idee ga ik wel een keertje van je "pikken".

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee die tekst op de stroken! Zo kun je bovenop een 3D werkje toch nog tekst kwijt zonder dat de achtergrond wegvalt, heel slim! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat leuk Miranda, niet 1 maar 2 gave creaties!
    Ik vind je kaarten helemaal top, maar ja dat kan ook niet anders...sterren he?!
    Hartstikke leuk dat je deze maand mee hebt gedaan met You Can Create it!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  15. By the way...jij volgt mij al zolang...het wordt tijd dat ik jou ook eens ga volgen.
    Ik beloof niet om iedere keer een reactie achter te laten hoor, maar dan weet je dat ik regelmatig jouw mooie creaties voorbij zie komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zegge.... wat een leuke kaartjes!!!
    Tof met die sterretjes zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, die sterren op de eerste kaart, super!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!