zaterdag 7 mei 2016

Hertjes #3

Met mijn zelf gefabriceerde sjabloon van een hertje (lees HIER over het ontstaan hiervan) maakte ik nog twee clean and simple kaarten. Dit keer gebruikte ik hem anders, ik legde het sjabloon op de basiskaart en beïnkte de kaart vervolgens rondom het hertje. Niet helemaal vlekkeloos, maar ik vind het resultaat erg leuk. Ik maakte er eentje in het roze en in het groen. Tekst er bij en klaar! 




Gebruikte materialen:
- Hertje: sjabloon van houten decoratie hertje
- Tekst: Els Brigé ('t is je verjaardag) / CraftEmotions
- Fineliner


13 opmerkingen:

  1. Leuk!! Hoe doe je dat beinkten? Ben daar niet in thuis! ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb kleine vingerdopjes met een kussentje bovenop (sponge daubers), die ik gewoon in een inktkussentje dip en waarmee ik kleine rondjes maak op het papier. Je hebt ook grotere sponskussens hiervoor van verschillende merken, dus het is net wat je makkelijk vindt. Groetjes!

      Verwijderen
  2. Leuk gedaan Miranda, gaaf effect! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is juist leuk zo. Lekker speels. Hertje komt er goed uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat verloop in de kleur is juist mooi, geeft een schaduw effect!Zeer geslaagd weer deze kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt geweldig leuk, heel origineel, en prachtig van kleur! Gaaf, die zwarte tekststempel erop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Miranda,

    het zijn gave kaartjes geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve en speelse kaarten Miranda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan op deze manier, lieve kaartjes. Wat heb je vorige week twee mooie series met kaartjes geplaatst. Knap hoe je steeds weer nieuwe sketches verzint.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!