maandag 3 oktober 2016

Baby-5-daagse #1

Joepie, ik heb weer kaartjes gemaakt! Halverwege mei maakte ik mijn laatste kaart, daarna begon de leuke gekheid rondom mijn bruiloft. In de laatste vrije dagen na mijn huwelijksreis kreeg ik weer de kriebels en heb ik lekker zitten freubelen. Ik had de smaak meteen goed te pakken, want ik maakte in die dagen tien kaarten. Aangezien de voorraad babykaarten erg geslonken was, heb ik mijn nieuwe papiertjes er bij gepakt en ben ik daar lekker mee gaan rommelen.

Vandaag en de komende vier dagen laat ik ze allemaal zien tijdens deze Baby-5-daagse!

Allereest het kaartje dat ik maakte voor Nadine, zij is pas bevallen van een schattig meisje. Ik had nog drie close-up foto's gemaakt, maar Blogger draait ze een kwartslag... dus dan maar niet.


Toen op de blog van Bij Oma Dee een bericht verscheen met foto's van de babyshower die het DT voor haar had georganiseerd, kwamen de kleuren wit, grijs en turkoois naar voren. Plús olifantjes. Diezelfde week liep ik toevallig bij de Rituals tegen een washandje aan met ál deze elementen er op, dus die moest ik meenemen als kleinigheidje voor Nadine. Ik zou er een bijpassende kaart bij maken... ware het niet dat tegen de tijd dat kleine Jennifer was geboren, ik helemaal vergeten was dat ik dat washandje had gekocht. Typische Miranda-actie... de kaart was al gemaakt en op de post tegen de tijd dat ik daar achter kwam, dus er gingen uiteindelijk twee envelopjes richting de familie de Keijzer!

Gebruikte materialen:
- Papier: Crate Paper (Little you Girl)
- Tekst: Joy!Crafts / Eline Pellinkhof
- Handjes: Marianne Design
- Washitape
- Naam: My Favorite Things

8 opmerkingen:

  1. Superleuk en heel persoonlijk kaartje! En 2x post, niet verkeerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor, een heel mooie kaart! ja, je zei het al van dat washandje :) Leuk voor Nadine, nog een verrassing erachteraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Miranda! Het papier is geweldig! Zelf heb ik de jongensvariant ervan gescoord op de beurs, maar de meisjesversie is ook wel heeeeel leuk (hup, op mijn verlanglijstje!). Je drieluik-kaart is gaaf geworden! Ach en 2x post krijgen is toch nóg leuker ;). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief en leuk kaartje voor Nadine's baby! En herkenbaar dat je het cadeautje even vergeten was, hihi. Maar een extra envelopje is nooit weg :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Prachtig gemaakt. En herkenbaar dat je het cadeautje vergeet. Ik vergeet een briefje er vaak bij te doen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie!!! Wat een waanzinnig leuk kaartje heb je voor Nadine, pappa, en de kleine Jennifer gemaakt.
    Ach... En een kleine verrassing achteraf is ook nooit weg, toch?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Leuke post kan je niet genoeg hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is gaaf zeg, wat een mooie kaart.
    Leuk, al sie details, echt over nagedacht zo te zoen.

    Haha, moest lachen om je actie, zou ook wat voor mij zijn, goeie voorbereiding, maar tegen de tijd dat het nodig is gewoon vergeten wat je al gekocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!