woensdag 23 november 2016

Themadag #90: Sinterklaas kapoentje

Joepie! Het Sinterklaasfeest is weer aangebroken, mijn favoriete feestdag van het jaar! (Het Sint-feestje organiseren en plannen smeden doe ik al weken van te voren, of ik mijn 30e verjaardag ga vieren in januari weet ik nog niet... dus jullie begrijpen hoe enthousiast ik ben. ;-) )

Ik vind alles wat Sint-gerelateerd is super leuk, dus toen ik in de winkel repen Tony Chocolony zat liggen met perpernoot en marsepijn smaak MOEST ik die meenemen. Ik kan daar helaas zelf niet meer ongelimiteerd van snoepen doordat ik sinds kort weet dat ik een lactose-intolerantie heb, maar uiteraard kan ik er ánderen wel blij mee maken. En daar word ik dan weer blij van.

Waar ik ook nog steeds heel blij van word, is de HEMA. Zij hebben weer super leuke spulletjes voor het Sint-feest, zoals stickers, washitape en labels. Ideaal om cadeautjes gezellig in te pakken. En omdat ik de repen chocola niet tijdens het Sinterklaasfeest geef, maar had bedacht dat ik ze als 'schoencadeautje' bij al mijn gezinsleden wil afgeven... moest ik even wat leuke, maar tevens makkelijk te maken ideetjes verzinnen. Dus de stickers zijn een geweldige uitkomst. Daarnaast heeft Marianne Design deze maand ook té gekke Sint-spulletjes uitgebracht, dus je begrijpt: ik ben als een kind zo blij!

Oh, trouwe volgers weten dat ik ook van Sint-gedichtjes houd, dus uiteraard werd elk pakketje vergezeld door een wit papiertje met tekst! Hier komen alle ingepakte chocolade-repen:


(Cirkels van MFT als pepernoten op de achtergrond, 
Sint-tekst van Marianne Design, Washitape en stickers van de HEMA)


(Het rode papier met teksten van MD bestempeld met rode inkt, 
sticker van de HEMA, tegels zijn een mask van Dutch Doobadoo)




(Staf, letter en mijter van MD uit rood papier gesneden, zwart papier erachter geplakt)


Oh ja, enne... wie zoet is krijgt lekkers! Kijk dit fantastische kleine jute zakje nou! Ik heb naast al mijn liefdes die ik hierboven in het bericht ook schreef, ook een enorme zak voor alles wat in 't klein is. Dus zo een mini jute zakje móest ik hebben als verpakkingsmateriaal natuurlijk.


Op 3 december vieren wij 't heerlijke avondje bij mij thuis. Aftellennnnn!

12 opmerkingen:

  1. haha, wat heb jij je lekker laten gaan ! leuk en mooi, geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Jij hebt je heerlijk kunnen uitleven op de Sint-creaties, ziet er allemaal gezellig uit! Alvast veel plezier, ook al duurt het nog even, geniet van de voorpret...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg, jij gaat echt helemaal los he?! 😋
    Leuke kadootjes heb je gemaakt zeg, wat een feestje is dit om in je schoen ge vinden!!
    Heel veel plezier nog, met de voorpret, je "mag" nog ruim een week, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ik er zo over nadenk, je mag nog bijna 2 weken.......LEEF JE UIT!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk ingepakt !
    Geniet er van zou ik zeggen !
    Wij vieren het ook altijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief en attent van je! Wel vervelend van je lactose-intolerantie! Maar deze ontvangers gaan blij worden van jou superleuk ingepakte cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou=jouw ... tja, je bent juf of niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een verrassing hoor Mi. Ineens schoenen in de gang, gevuld met een leuk cadeautje. Nog gedicht ook. Wat een feest, Dat chocola (melk met karamel en zeezout)... ai, jai, jai wat lekker. Dank je wel sinterklaasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Miranda, wat vervelend voor je zeg, moeilijk dat je dan zelf weinig kan snoepen van de chocolade-letters. Je hebt ze voor je familie wel onwijs leuk ingepakt zeg! Super leuk gedaan! Dat kleine jute-zakje is echt tof! Ik zou bijna mijn schoen gaan zetten! Hahaha! Geniet van de voorpret en straks van het heerlijk avondje! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een feest zeg, geweldige leuke cadeautjes!! Dat is al zo gaaf om te krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk Miranda, je bent lekker bezig geweest met de cadeautjes. Daar maak je mensen vast blij mee :). Hoewel ik zelf erg weinig heb met het Sinterklaasfeest voel ik jouw enorme enthousiasme gewoon in dit berichtje. Leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plezier voor jou om Sint te spelen. Tof ingepakt allemaal! Ik laat binnenkort een Sint zien met jouw stafje, daar ben ik zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!