dinsdag 17 januari 2017

Wie jarig is trakteert

Ik ben jarig vandaag! En wie jarig is trakteert. :-)

Aangezien ik heel veel rolletjes tape heb, heb ik besloten de varianten die ik niet gebruik weg te geven. Het zijn allemaal zo goed als nieuwe rolletjes, die ik graag een nieuw thuis wil geven bij iemand die ze wel gaat gebruiken.


Wil jij kans maken op deze 19 rolletjes? Laat dan een reactie achter en vertel waarom ik ze naar jou op moet sturen! Uit alle reacties op mijn blog, Facebook en Instagram trek ik binnenkort één winnaar.

Fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! (Er is een kaartje onderweg, maar ik vrees dat het een beetje te laat gaat zijn 😉) Ik vind het heel leuk dat je een giveaway doet met je verjaardag, maar je moet ze niet naar mij opsturen. Bij mij blijven er ook heel wat rolletjes liggen, dus je mag er iemand anders een plezier mee doen. Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag Miranda, maak er maar een fijne dag van, ik hoop dat je heerlijk verwend wordt ! Ik doe zelf niet mee want ik gebruik washi-tape veel te weinig maar ik draag graag Sarah Wynants naar voren omdat ze een heel erg lieve meid is die ook verslaafd is aan Washi-tape (als dat mag he, anders wis je mijn reactie maar hoor :) )
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 30e verjaardag Miranda! Ik wens je een heel leuke dag. Ik las op het blog van je moeder dat er wat wensen vervuld zijn van de babylijn van Marianne, super! Ben benieuwd wat we daar allemaal van te zien krijgen. Leuk dat je je tapejes een nieuw huis wil geven, ik doe niet mee omdat ik al heel wat tapejes heb en ze eigenlijk amper gebruikt worden. Dus van het ene huis waar ze werkeloos zijn naar het andere, zou zonde zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst een gelukkige verjaardag! Mijn doos met tapejes is nog niet vol, dus er kunnen er zeker nog bij!! Hier wordt thuis niet alleen door mij geplakt, maar tapejes vind iedereen hier leuk.
    Jouw tapejes gaan zich hier helemaal thuis voelen!! Dus ik waag mijn kans!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Gefeliciteeeeerd met je verjaardag,
    maak er een hele mooie en gezellige dag van ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hiep, hiep, hoera! Van harte proficiat met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd en een mooie dag gewenst!
    ik doe niet mee voor de rolletjes, heb er zelf een aantal van.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk gebaar, Miranda. Ik feliciteer je graag met je verjaardag .... VAN HARTE!!! maar je weest vast wel dat ik de passie voor washi niet echt deel ;) maar ik weet zeker dat je er iemand heel blij mee zult maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He jarige job, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En maak er weer een creatief jaar van waar wij allemaal van mee kunnen genieten.

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een fijne dag hebt. En waarom ik het keileuk zou vinden als ik de rolletjes toegestuurd zou krijgen? Omdat ik sinds ik jouw weblog heb ontdekt vorig jaar ik ook helemaal fan ben van washitape (vorig jaar schreef ik er al een berichtje over op mijn weblog: http://josefienslife.blogspot.nl/2016/05/uitdaging-week-20-balkongroenten-en.html
    Deze rolletjes zouden prima passen bij mijn nog redelijk bescheiden verzameling!
    Groeten, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd, Miranda! Ik wist het niet, anders had je zeker een kaartje van mij gekregen;)
    Je hebt een leuke give-away bedacht, maar ik gebruik nooit washitape op mijn kaarten, dus ik gun het iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hieperdepiep Hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wil wel graag meedoen met de tape give away. Maar vooral voor mijn dochter die tape-jes geweldig vindt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd, nog een hele fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Miranda,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 30, begreep ik! Zo balen dat ik het niet op mijn kalender heb staan! Maar ik hoop dat je en heel fijne dag had en ook post kreeg. En natuurlijk een hoop hobbyspullen!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele dikke proficiat voor je verjaardag.
    Hopelijk heb je een fijne dag gehad, en heb je vanavond ook nog een hele fijne avond.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Miranda!
    Wat een leuke traktatie....vooral de rolletjes tape met de muzieknoten zijn super gaaf! Ik heb verschillende personen binnen de familie die in de muziek zitten en daar probeer ik altijd een gepaste kaart met iets van muziek erop te maken....dus die zouden van harte welkom zijn! Hee erg bedankt voor deze kans!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vandaag ben je "echt"jarig!! Ik wil je alleen feliciteren met je 30 ste verjaardag en je een fijne dag toewensen! Ik doe niet mee want ik heb zelf al zoveel rolletjes tape, aangestoken door jou te volgen:-) dus ik gun ze graag aan iemand anders.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Miranda, nog een late felicitatie maar toch van harte gemeend. Leuke give-a-way al die washi-tapejes, ik gun ze graag aan iemand anders die veel tapejes gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Hopelijk heb je een mooie en een gezellige dag gehad.
    Leuk, dat je op je verjaardag dit doet. De tapejes zien er mooi uit. Maar helaas doe ik zelf niets mee met de tapejes. Ik heb zelf een paar maar ik weet niet eens hoe ik ze kan gebruiken, die van mij blijven nog steeds in het laatje liggen. oei.
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!