zaterdag 10 juni 2017

Use Your Stuff #2: Authentique en beertje

Er moeten nog véél meer babykaarten komen, dus daar ging ik weer. Tijdens een hete dag in het weekend, want ik had op dat moment even niets in de zon te zoeken. ;-) Knutselen is dan de perfecte alternatieve activiteit als je het mij vraagt! Ik haalde één van mijn eerste dure papierblokjes tevoorschijn, een blok van Authentique. Omdat ik veel papiertjes super gaaf vind, ben ik altijd heel zuinig geweest op het blokje. Tjsa, zonde natuurlijk want ze staan véél beter op een kaart dan eeuwig in de kast. Dus hop, door Cornelie haar uitdaging van het gebruiken van 'oud' materiaal kwam het blokje weer op tafel (ik zie net dat ik het al sinds 2012 heb!). Ik combineerde het met de schattige stempels van Eline.





Gebruikte materialen:
- Papier: Authentique (Genuine)
- Stempels / tekst: Eline Pellinkhof / Joy!Crafts

13 opmerkingen:

  1. Oh ja, dat blokje is superleuk! Is hier tot de laatste snipper opgegaan, zo gaaf! Jouw kaartjes zijn mooi, toffe serie babykaartjes heb je gemaakt!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge.....de kaarten rollen onder je handen vandaan he?!!!!
    Deze "serie" is ook weer super leuk!
    Ik moest vloral glimlachen bij dat "oh boy, here comes trouble"......😊😊
    Ik heb 2 jongens (en een meisje), maar geloof mij.......😋 (ik zeg niks meer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik heb ook nog blokjes van in mijn "beginjaren"! Maar die vind ik nooit zo leuk als mijn nieuwe. Mss moet ik mezelf een verplichten om er iets van op te werken 😉 Jouw kaartjes zijn super! Ook leuk om te zien dat je met een minder baby-achtig blokje toch baby-kaartjes kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze serie babykaarten. Prachtig papier, zonde om het niet te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk zijn ze! Het papier was inderdaad ook een van mijn eerste blokjes van een 'echt knutselmerk', heb er ook nog steeds wat van liggen. Je brengt me op ideeën! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn inderdaad prachtige papiertjes. Je hebt er een heel leuke reeks mee gemaakt!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke babykaartjes heb je maakt wat zijn de stempels mooi! Nog gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Leuk voor jullie.
    Het van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je dit blokje bewaard had, maar vooral ook goed dat je het nu gebruikt hebt! Het zijn leuke, stoere papiertjes die het prachtig doen op deze babykaartjes. Fijne zon(nige)dag (in de schaduw)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag je kaartjes al voorbij schuiven, maar kom hier natuurlijk ook nog even langs! Ik heb zeker ook nog blokjes uit die tijd liggen...sommige zijn absoluut tijdloos en kan nog prima. Gebruiken dus ;-)
    Leuk weer deze serie baby kaartjes. Vooral de eerste en de laatste vind ik leuk. Tof!
    lekker he, dat stuff usen, daar krijgen we inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zo leuk! Wat en mooie kaartjes, de een nog leuker dan de andere. En natuurlijk geen blokjes wegdoen, gewoon op gebruiken. Ik heb er nu in ruim 6 jaar twee helemaal op en de derde komt eraan....het zijn inderdaad blokjes waar ik dan zuinig oo ben. En ergens slaat dat nergens op, want er verschijnen maandelijks blokjes die weer zo mooi zijn, dat je weet dat je daar ok weer zuinig me wilt doen, hahaha.
    Groetjes en ik hoop dat het goed ga met jou en je buik (je).
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke serie! Net als Daphne moest ik ook wel lachen met o boy here comes trouble. Eerst waren er twee meisjes bij mij, zo heerlijk rustig.... en dan twee jongens... schatten zijn het maar veel drukker en intens om op te voeden. Ik denk als ik hen eerst gehad had het bij twee was gebleven...
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zonde om in je kast te laten liggen! Maar het is wel heel herkenbaar ;). Je kaarten zijn leuk en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige mooie, stoere babykaartjes. Heel herkenbaar om mooi papier niet te gebruiken maar nu is het prachtig gebruikt. Ook je vorige serie babykaartjes is mooi geworden,die had ik ff gemist.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!