zondag 30 juli 2017

Sticky Sunday #34: Snail Mail

Ik zou willen dat het anders was, maar ik ben heel goed in het vergeten van het posten van kaartjes. Zelfs als ik speciaal voor iemand een kaartje heb gemaakt, blijft hij wel eens thuis liggen. Ik kan hier natuurlijk mijn zwangerschapshormonen de schuld van geven, maar helaas gebeurden dit soort vergeetachtigheidjes ook vóór mijn zwangerschap. Dus laat ik daar dan maar gewoon rekening mee houden en een voorraadje te-laat-kaartjes maken. Nu kan ik perongeluk-expres alsnog iemand blij maken met persoonlijke post op de deurmat als ik mijn vergeet-momentje weer eens heb gehad.





Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA
- Label: ZieZo Knutsels
- Stempels: Marianne Design

14 opmerkingen:

  1. Ojee.. nu heb je alvast voor vier verjaardagen een kaartje. ;)
    Mooi gemaakt allemaal.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie! Vooral die slakjes op z'n kantje of ondersteboven zijn erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha op 't moment vergeet ik echt alles! Op werk noemen ze me al Dory (naar het vergeetachtige visje uit Finding Nemo)! Het zou voor mij dus ook geen overbodige luxe zijn een aantal van dit soort kaartjes in voorraad te hebben. Jij hebt alvast weer vier toffe kaartjes gemaakt. En dan is het helemaal niet erg meer als je het oorspronkelijke kaartje vergeten bent te sturen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt je vast vergeven, als iemand zo'n leuk "te laat" kaartje alsnog in de bus krijgt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk gebruik van de labeltjes, énige kaarten zijn het geworden!
    En met dat ik deze post lees besef ik dat ik iemand die vandaag jarig is ook vergeten ben een kaart te sturen, heel herkenbaar dus!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Grappig dat je vertelt dat je het altijd hebt en niet de hormonen hiervan de schuld geeft.
    Je kaartjes zijn heel gaaf. Die kleine slakjes en de tekststempels, super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk! Bij mij ook nog eens een Stickey Sinday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie weer Miranda, je kunt de komende periode weer wat verjaardagen vergeten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah, deze zijn leuk zeg, dat slakje wat je overal terug laat komen, LIEFFFF.
    Zo heb je mooi wat kaartjes liggen en hoef je je niet schuldig te voelen als je te laat bent.
    Iedereen wordt blij van.posr, zeker een paar dgn NA je verjaardag van zulke post 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gave kaartjes Miranda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn te leuk!!!
    Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige leuke serie snailmail, leuk gedaan met de washitape en de stempels. Helaas laat mijn geheugen me ook wel eens in de steek dus deze kaartjes zijn dan wel heel handig. Ook je vorige serie was mooi, wat grappig dat je zelfs je slag hebt geslagen bij de AH.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze serie kaarten is ook heel gaaf geworden!!!
    Super leuk blijven die slakjes :D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!